surah Luqman ayat 6

" Dan di antara manusia (ada) orang yang mempergunakan perkataan yang tidak berguna untuk menyesatkan (manusia) dari jalan Allah tanpa pengetahuan dan menjadikan jalan Allah itu olok-olokan. Mereka itu akan memperoleh azab yang menghinakan. " surah Luqman ayat 6

Thursday, February 9, 2012

last sem

Assalamualaikum wbt.
alhamdulillah. dapat juga online tnet


hari ni aku dah mula sesi praktikum untuk tahun akhir.baru masuk dua hari.
hari pertama:lapor diri..memang hanya isi masa kol8 pagi - 6 ptg duduk di bilik bacaan n meeting semntra utk jumpa sorang pegwai HR pd kol 2 n dapatkan surat penempatan latihan industri pada kol 6 ptg. mmg kurang kesabaran aku bila jam melebihi 5.30 ptg.


tapi tak apa. hari kedua aku mula masuk kerja di majlis agma islam. mula-mula memang aku rasa pengalaman yang semalam tu maybe sama kat tmpt prktikl ni..hehe tp tak. ok. bagus. mmg bagus ustz yg jd pyelia aku. sbnrnya cik pgwai tdbir pyelia aku. yang ustaz ni atas cik pgwai tdbr tu lah. agk teliti jgk dia bg pnergn tang majls agma islam ni and staf-stafnya jgk bekas-bekas pljar praktikal. uitm lendu naik nama. sebab ustaz bagitahu ada sorang tu mmg ok dia.


ok skg kol 7.45 pg..aku nak punch card.jmp lagi insya allah naa..
doa kan aku baik2 n cemerlang untuk sesi praktikal ni..insyaa allah..
assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment