surah Luqman ayat 6

" Dan di antara manusia (ada) orang yang mempergunakan perkataan yang tidak berguna untuk menyesatkan (manusia) dari jalan Allah tanpa pengetahuan dan menjadikan jalan Allah itu olok-olokan. Mereka itu akan memperoleh azab yang menghinakan. " surah Luqman ayat 6

Wednesday, January 4, 2012

UPDATE

Selesai sudah aku update untuk laporan program himpunan sayangi belia untuk sambutan tahun baru masihi 2012 aritu. siapkan balik untuk laporan yang rasmi ke s/u UNGGAS.


tadi aku start exam paper pertama..alhamdulillah..ustaz memang best..hehe..bodek...soalan itulah yang kami jangkakan..aku dapat rasa satu dewan yang ambil paper kami..sengih sampai ke telinga bila baca soalan pekse..alhamdulillah sekali lagi. sebelum exam lagi ustaz update fb sure kami dapat A..syukur alhamdulillah.


aku tak terserempak pun dengan kawan aku tu..alhamdulillah lah kot or apa ye..terserempak dengan yang lain. sebelum ni kami agak rapat. tapi tadi aku dapat rasa dengan kuatnya mereka tahu apa yang berlaku antara aku dan dia. i never told them. maybe ada hikmah dari allah..sory coz aku dah bersangka buruk lagi dalam hati..perempuan itu naluri hatinya kuat sebab tambah dengan hasutan syaitan..ergh..geram pulak..a`uzubillah hi minashaitonnirrajim !!


besok ceq p padang besaq, nak beli baju gamis abuya. kakak aku pesan 5, warna warni lagi gitu. besoknye lagi aku exam gak..erh redah je lah..insya allah.. xyah lah gelabah sangat..dan xyah lah senang lenang sangat..ye dak..


pagi buta
10 saffar 1433

No comments:

Post a Comment